Francja: przemytnicy szczęścia
Przez ostatnie dwa lata, każego dnia setki migrantów próbowały przedostać się z Calais do Anglii. Tych, którzy starali się im pomóc – z solidarności, humanizmu czy też ze zwykłej chęci zarobku – czekają surowe kary.