Łajba z piekła rodem (1/9)
Ostatnia prosta przed końcem podróży. Impreza na Independence of the Seas trwa bez przerwy. Spotykamy się z młodymi zespołami, które tworzą i kształtują przyszłość metalu. Adventure metal, folk metal, pop metal… Każdy znajdzie tu coś dla siebie.