Łajba z piekła rodem (1/9)
Rejs to również imprezy, zabawa i chwile miłości. Od piwa i koncertów też trzeba czasem odpocząć. Nie ma na to lepszego sposobu niż konkurs skoków do basenu i karaoke – metalowcy wiedzą jak się bawić i uwielbiają różnorodność!