Łajba z piekła rodem (1/9)
Każdy tu marzy o autografie swojego ulubionego zespołu. Jednak czy można je zbierać na kartkach i pośladkach czy raczej tylko na oryginalnych płytach – by pokazać że kupuje się legalnie muzykę danego zespołu? Dyskusja na pokładzie Independence of the Seas trwa.