Łajba z piekła rodem (1/9)
Na pięknym Morzy Karaibskim zastanawiamy się nad najczęstszymi stereotypami związanymi z fanami metalu – długie włosy, ćwieki, agresywni, wiecznie pijani… ile w tym prawdy? Odkrywamy przed Wami tę kontrowersyjną lecz poetycką muzykę.