Łajba z piekła rodem (1/9)
Przechadzamy się po pokładzie Independence of the Seas by dowiedzieć się jakie były początki metalu. Jean-Michel i jego przyjaciele opowiadają o źródłach gatunku, Bogu i śmierci Lemmy’ego z Motörhead.