Kuwejt, Katar i Bahrajn
Krystalicznie czysta woda, spektakularne słone pustynie, tysiącletnie kurhany: Kuwejt, Katar i Bahrajn to najmniejsze stany na Półwyspie Arabskim. Jednak te trzy najmniejsze państwa Zatoki Perskiej niewiele mają ze sobą wspólnego: podczas gdy w Katarze, najbogatszym kraju na świecie, przywiązanie do obyczajów jest niezwykle głębokie, Bahrajn jest bardziej kosmopolityczny i liberalny, a Kuwejt chce pokazać swoją autentyczność.