Chwilę przed CannesKen Loach
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Ken Loach, reżyser, który w 2006 roku otrzymał Złotą Palmę dla najlepszego filmu za „Wiatr buszujący w jęczmieniu”.