Chwilę przed CannesJuliette Binoche
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Juliette Binoche, która w 2010 otrzymała Złotą Palmę dla najlepszej aktorki za film „Zapiski z Toskanii” Abbasa Kiarostamiego.