Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Emmanuelle Devos, reżyser, opowiada jak w ostatniej chwili dowoził taśmy z napisami do swojego filmu „Apollonide. Zza okien domu publicznego”, gdy został on nominowany do Złotej Palmy.