Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Asia Argento, wytypowana została w 2014 roku w kategorii "Un certain regard" za swój czwarty już film pełnometrażowy „Dziewczynka z kotem”.