Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Emmanuelle Devos, aktorka, opowiada o tym jak jej życie się zmieniło, gdy dowiedziała się o nominacji do Złotej Palmy za film „La sentinelle” z 1992 roku.