Chwilę przed CannesWim Wenders
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Wim Wenders, niemiecki reżyser, opowiada jak otrzymał Złotą Palmę za „Paryż, Teksas” w 1984 roku.