Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Paolo Sorrentino, włoski reżyser, autor takich filmów jak „Wielkie piękno”, „Młodość” czy „Młody papież”.