Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Ennio Morricone, włoski kompozytor, opowiada o swoich odczuciach gdy po raz pierwszy zobaczył „Misję” Rolanda Joffé’a, do której miał napisać muzykę.