Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Michael Haneke, austriacki reżyser i scenarzysta opowiada o skandalu wokół "Funny Games".