Chwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Mathieu Amalric, francuski aktor, scenarzysta i reżyser filmowy polskiego pochodzenia.