Chwilę przed CannesThierry Frémaux
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Thierry Frémaux, dyrektor Institut Lumière w Lyonie i wielki mistrz ceremonii podczas festiwalu w Cannes.