Tracks East - Europa: co Wschód myśli o Zachodzie?Arno: Dancing Inside My Head
W wieku 67 lat, Arno ma na swoim koncie 35 albumów i niezliczone trasy koncertowe. W programie przedstawiamy emocjonujący portret artysty, który jest prawdziwym królem belgijskiego rocka.