Zobacz "Bye Bye" Film Amélie Bonnin 25 min Zobacz program
Życie Jorge jest inne niż wszystkich: opiekuje się swoim zniedołężniałym ojcem, który jest zakochany w kurze, a jego ogród znajduje się po drugiej stronie granicy we Flandrii. Chciałby tam zbudować kurnik, ale trudno jest uzyskać pozwolenie, jeśli nie mówi się po holendersku.