Cuda
Gelsomina ma 12 lat i pomaga rodzicom na farmie w Toskanii. Kiedy pojawia się ekipa telewizyjna, dziewczynka, zafascynowana możliwością nagrody, zgłasza rodzinę do konkursu, co wywołuje napięcia w domu. „Cuda” to wrażliwa opowieść o dojrzewaniu, odpowiedzialności i pierwszych fascynacjach.