"Pornografia" (2016)Eric Ledune
Jaka jest społecznie akceptowalna granica przyzwoitości? Różne postacie, od poważnych po żartobliwe, przedstawiają swoje opinie na temat pornografii i jej obsceniczności we współczesnym świecie... Ta animowana krótkometrażówka jest apelem o wolność słowa i wolną wolę.