Ru-486: ta inna pigułka
Pigułka RU-486 pozwoliła na chemiczne przeprowadzenie aborcji i ocaliła życie milionom kobiet. Szacuje się, że co osiem minut umiera jedna kobieta z powodu źle przeprowadzonej aborcji chirurgicznej. RU-486 i jej wynalazca Étienne-Émile Baulieu od lat są na celowniku środowisk anti-choice.