"Ten, co ma dwie dusze" (2015)
Inuicka opowieść o człowieku o dwóch wrażliwościach: kobiecej i męskiej. Film krótkometrażowy, który zdobył nagrodę dla najlepszego animowanego filmu krótkometrażowego na festiwalu Flickerfest 2016 w Sydney.