Wilhelm Zdobywca
Przedstawiamy Wam historię Wilhelma Zdobywcy (1027-1087) wojownika z Normandii, nieślubnego dziecka Roberta I Wspaniałego, króla Anglii i księcia Normandii, którego triumf w bitwie pod Hastings w 1066 roku zmienił na zawsze oblicze średniowiecznej Europy.