Świat Keitha Haringa
Sztuka Keitha Haringa jest wszechobecna 35 lat po jego śmierci. Jego obrazy stały się prawdziwymi ikonami nowoczesności i lat 80. Swoją reputację wybitnego artysty, graficiarza i projektanta Haring zdobył nie w elitystycznym środowisku artystycznym, lecz na ulicach, wśród mniejszości i wykluczonych.