Miasto jest ciche(La ville est tranquille)
Ukazując splątane ze sobą losy mieszkańców Marsylii, Robert Guédiguian opowiada nie tylko o problemach swojego rodzinnego miasta, ale też o społecznych i moralnych wyzwaniach z jakimi musimy się mierzyć w czasach wielopłaszczyznowego kryzysu i wzbierającej fali populizmu.