Narodziny Chrześcijaństwa
Prawdziwym punktem zwrotnym w historii chrześcijaństwa jest nie tyle śmierć Jezusa, ile upadek Świątyni Jerozolimskiej w 70 roku. Po wydarzeniu tym powstają Dzieje Apostolskie, które opowiadają o narodzinach ruchu chrześcijańskiego. Na ile wiarygodne jest to pismo?