Uwięziona
Simon jest młodym pisarzem, obsesyjnie zakochanym w Ariane, kobiecie z pozoru całkowicie mu uległej, a jednak - w jego odczuciu - wciąż niedostępnej. Kompulsywna zazdrość i chęć kontrolowania wszystkich aspektów życia Ariane sprawia, że ta relacja staje się swego rodzaju więzieniem. Pytanie tylko kto jest w niej bardziej uwięziony: narzucający swoją wolę Simon, czy bierna Ariane.