Bez serca
Clim i Bobas od zawsze mieszkają w sąsiedztwie, w jednej z dzielnic Marsylii. Dziecięca przyjaźń przeradza się w młodzieńczą miłość. Clim zachodzi w ciążę i para postanawia się pobrać. Przypadkowe spotkanie z policjantem-rasistą kończy się oskarżeniem Bobasa – Afrykańczyka adoptowanego wraz z siostrą przez białe bezdzietne małżeństwo - o brutalny gwałt.