Spotkania Anny
Młoda reżyserka Anna jeździ po Europie promując swój nowy film. W każdym z odwiedzanych miast wieczorami z kimś się spotyka: czasem są to dawno niewidziani bliscy lub znajomymi, czasem ktoś dopiero co poznany. Każde z tych spotkań pokazuje jednak to samo: dystans i chłód jej relacji z innymi i izolację, w której żyje. Film Chantal Akermam to przejmujące studium osobowości bohaterki.