The Hour
In 1956, a team of journalists launch a new and innovative current affairs programme. A chronicle of its era that is part political drama, part spy thriller, The Hour dives into the busy atmosphere of a BBC newsroom, when television news was just beginning. Created by Abi Morgan, with Dominic West, Ben Whishaw and Romola Garai.