Latecomers
Frank and Sarah, two strangers with cerebral palsy, find themselves drawn into each other's dysfunctional lives after seeing their able-bodied friends in an embarrassing situation in a bar. A bright, funny and no-holds-barred Australian series about sexuality and disability.