Finnish Radio Symphony Orchestra
The Finnish Radio Orchestra conducted by Duncan Ward presents four works from across different periods, including a contemporary work by South African cellist Abel Selaocoe. This musical epic takes in the overture of Mozart's Magic Flute as well as the romanticism of Mendelssohn, South Afrtican spiritual fervour and the minimalism of Arvo Pärt.