Naked Above Berlin
Jannik and Tai are 17 and are called “Fatty” and “Fiji” at school. Two outsiders. When they find their drunken head teacher on the street one night and lock him in his own flat, what starts as a joke turns into a full-blown kidnapping. Tai enjoys playing God and forces the teacher to bare his soul. But as the teens uncover the man's secrets, the stupid fun turns serious.