splash! Festival
Germany's biggest hip-hop festival is back on ARTE Concert! From 4 to 6 July 2024, rap legends and new talents met in Ferropolis, in the Saxony-Anhalt region. A programme filled with flow, beats, energetic performances and an electric atmosphere.