Jane Eyre
Orphaned and emotionally neglected by her aunt, Jane Eyre is hired as a governess by the mysterious Edward Rochester. She falls passionately in love with him, but discovers that his past hides a dark secret. A faithful and sensual adaptation of Charlotte Brontë's masterpiece, this miniseries captures the strength and passion of one of literature’s most beloved couples.