Emma
The young and wealthy Emma Woodhouse, mistress of Hartfield, loves to play the matchmaker with all the people around her. But, in her zeal, she mainly creates chaos... Upon Emma's advice, orphan Harriet Smith rejects a marriage proposal she had actually intended to accept, endangering her future. Meanwhile, Miss Woodhouse has never been in love.