TXL Berlin Recordings
ARTE Concert has transformed the former Berlin-Tegel airport (TXL) into a hot spot for Berlin clubbing. TXL Berlin Recordings brings together internationally renowned DJs like Ben Klock and Rødhåd with up-and-coming talents like Elli Acula and Lovefoxy. Twelve episodes right at the cutting edge of electronic music.