Upstairs Downstairs
The legendary house in London, 165 Eaton Place, is given a new lease of life. In 1930, the Bellamys left it, and six years later, Lady Agnes and Sir Hallam Holland transform the dusty rooms into their magnificent home. They must recruit a team of servants, but times have changed: they are neither as easy to find nor as dedicated as they were. The move to Eaton Place comes amid rising fascism in Britain.