Gaetano Donizetti: Bastarda
The eventful life of Elizabeth I through the finest moments of Gaetano Donizetti's "Tudor" operas. From her childhood overshadowed by her mother's execution to her ascension to the throne and rivalry with Mary Stuart, this unique opera season sheds light on the hidden side of a historical figure in a totally new way.