China's Concentration Camps
Since Mao's time, the loagai, China's gulag-like concentration camp system, has been at the centre of the Communist Party’s power. With archive footage and interviews with former prisoners, this two-part documentary traces the history of these cruel camps, which are both a tool of repression and a key motor of China's economy.