Perspectives on Picasso
50 years after his death, Pablo Picasso is still revered as the most famous and most critically acclaimed twentieth century artist. A collection on possible Spain’s most famous son.
International names in the world of art give their view on Pablo Picasso on the 50th anniversary of the artist’s death.