World Economic Forum 2023
In 2023, the World Economic Forum in Davos will focus on peace and respect for international law as guarantees of prosperity. As the rich and powerful gather in Switzerland, is it time to rethink the world economy?
On 24 February, Russian armed forces invaded Ukraine. We follow the war day by day and provide background information with special insights, reports and documentaries.