A Mediterranean Journey
At the crossroads of Europe, Africa and Asia, the Mediterranean lands abound in contrasting cultures but also share a common history and aspirations. From innovative solutions to combat drought in Crete to the new generations of artists and entrepreneurs in Tunisia, a journey around this vibrant corner of the world.