Elbjazz Festival 2023
From the banks of the river Elbe in Hamburg, Elbjazz has built a reputation on its eclectic lineup, bringing together artists across the jazz spectrum from blues to pop. That approach has seen it become one of Europe's most popular jazz festivals, each year bringing established artists together with up and coming acts in a breezy, cosmopolitan atmosphere.