Short Films of Europe
A selection of short films that have won prizes and acclaim at award ceremonies across Europe: The Spanish Goyas, the French Césars, the German Lolas, the Italian Donatellos and the Belgian Magrittes. All shorts are available in 6 languages for Europe Day on the 9th of May.