ArteKino Classics
"European cinema is luckily not just one but is composed of many voices, and these voices have something in common that we proudly call European cinema." (Wim Wenders). In association with the Association of European Cinematheques, ARTE brings you the many voices of European cinema and celebrates the richness of our shared cinematic heritage.