Four Feet High
Juana, a 17-year-old wheelchair user from Argentina, wants to explore her sexuality. At her new high school, she will experience friendship and failure, fear and political agitation as she tries to find her way in the world and build a sense of herself. This series is accompanied by a 360/VR experience available on our youtube channel ARTE.tv Documentary.