China: The Repressive Economic Giant
As China's influence continues to expand around the world, at home the regime is becoming more repressive. A UN report has denounced crimes against humanity against the Uyghurs and the international community has criticised its bullying stance towards Taiwan. Reports and analysis of the Middle Kingdom.